VERZENDING & BEZORGING

 

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Papieren kaartjes zonder speciale afwerking (hout/folie/ronde hoeken):

Je proefdruk wordt per brievenbuspost* naar je verzonden. Proefdrukken die zijn besteld op maandag t/m vrijdag vóór 18.00 uur worden dezelfde dag gedrukt en verzonden. Proefdrukken besteld tussen vrijdag 18.00 uur en zondag 18.00 uur worden zondagavond gedrukt en verzonden. Jouw kaarten worden binnen 1-2 werkdagen geleverd. Naar België is brievenbuspost vaak 5-7 werkdagen onderweg.

* Je kunt in het bestelproces ook kiezen voor een brievenbuspakketje met track and trace als je bestelt op een werkdag voor 18.00 uur. De kosten zijn €2,95 en wordt in zowel Nederland als België binnen 1-2 werkdagen bezorgd. 

Kleine oplages (t/m 49 kaarten/enveloppen) worden als brievenbuspakketje verzonden binnen Nederland, België en Duitsland voor € 3,95 en worden doorgaans binnen 1-3 werkdagen bezorgd. 

Kaartjes met folie, ronde hoeken of op hout hebben een ander drukproces en hebben daarom een werkdag langer nodig. Als je voor 18.00 uur besteld, wordt het dezelfde dag gedrukt en de volgende werkdag verzonden.

Posters hebben een levertijd van 2 werkdagen. Bestel je deze gelijk met je geboortekaartjes, dan komen ook de geboortekaartjes een dag later. Je kunt dit voorkomen door er twee afzonderlijke bestellingen van te maken, je betaalt dan helaas wel twee keer de verzendkosten. 

 

Wat zijn de verzendkosten?

Eerste proefkaartje binnen NL: gratis (Daarna € 1,95)

Kaarten en enveloppen
t/m 49 stuks naar NE, BE, DE: € 3,95 
vanaf 50 stuks naar NE, BE, DE: € 4,95

t/m 49 stuks naar de rest vd wereld: € 11,95 
vanaf 50 stuks naar de rest van de wereld: € 14,95

 

Bezorgt Studiopie ook in België en Duitsland?

Jazeker, al kunnen de bezorgtijden van pakketten naar België en Duitsland een dagje langer duren dan de bestellingen binnen Nederland. Proefdrukjes worden per brievenbuspost verzonden; naar België en Duitsland kan dit 3 tot 8 dagen duren.
 

 

Speciale feestdagen

KERSTDAGEN:
Bestelling geplaatst op Kerstavond 24 december vóór 15.00 uur worden nog verwerkt en verzonden. (Tussen 15.00 en 18.00 uur kun je kiezen voor een verzenddatum die niet klopt) Maar let op: bezorging door de postbezorger pas ná de kerstdagen.
Bestellingen geplaatst tussen Kerstavond 24 december ná 15.00 uur en Tweede Kerstdag 26 december vóór 18.00 uur worden op zondagavond gedrukt en verzonden.
Tijdens de kersdagen wordt er dus geen post bezorgd. Uiteraard kun jij wel je bestelling plaatsen. Merry Christmas!

 

OUD EN NIEUW:
Bestelling geplaatst op Oudjaarsdag 31 december vóór 15.00 uur worden nog verwerkt en verzonden.(Tussen 15.00 en 18.00 uur kun je kiezen voor een verzenddatum die niet klopt)
Pakketten worden die oudjaarsdag nog geleverd tot 18.00 uur. Bestellingen geplaatst na 15.00 uur worden op zondag 2 januari gedrukt en verzonden. And a happy New Year!

Rondom de feestdagen wordt er veel online besteld. De pakketdiensten PostNL en DHL werken overuren om alles te kunnen bezorgen. Toch kan het zijn dat je pakketje vertraging op loopt, ook als de drukker het op tijd heeft aangeboden bij de post. We vragen hiervoor jouw begrip. Wil je weten waar jouw pakket is? Raadpleeg dan de track&trace van je order.

Bezorgt Studiopie ook in internationaal?

Wil je de geboortekaartjes buiten Nederland, België of Duitsland laten bezorgen, dan gelden er andere verzendkosten. (zie kopje verzendkosten). 

Het is mogelijk om je kaarten te verzenden naar de volgende landen:
Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije·, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zweden.

Hieronder een indicatie de gemiddelde overkomstduur (in werkdagen):
West Europa pakketpost: 2 - 5 dagen
Europa overig pakketpost (Polen, IJsland, Kroatië, etc.): 4 - 7 dagen
Buiten Europa pakketpost: 5 - 8 dagen

Voor meer informatie over de internationale bezorgtijden bekijk de pagina op PostNL:
https://www.postnl.nl/zakelijke-oplossingen/ontvangen/postbezorging/postbezorging-buitenland/
 

 

Klachten over bezorging

Een klacht over de bezorging van je bestelling kun je altijd bij PostNL deponeren. Je kunt dat snel eenvoudig online doen via: www.postnl.nl/voorthuis/brieven/postbezorging.

Ben je niet tevreden? Bekijk dan de informatie over de garantie. Of stuur me een bericht, en ik ga kijken wat ik voor je kan doen.

 

Meer vragen?

Lees de veelgestelde vragen voor nog meer informatie over de bezorging of stuur me een berichtje!